T-Systems Logo

Slovakia

Vyhľadávanie

Facebook
Vyhľadávanie

Ste tu:

O T-Systems

Firemná filozofia

Jasný profil obchodnej zákazníckej značky

Na trhu informačno-komunikačných technológií (IKT) uspejú iba silné značky. Prechodné obdobie na IKT trhu: Inovačné cykly sú zo dňa na deň kratšie a konkurenčné tlaky narastajú. Iba najsilnejší poskytovatelia služieb s jasným profilom majú nádej na úspech.
V súlade so svojím novým strategickým smerovaním spoločnosť Deutsche Telekom začiatkom roku 2005 opätovne zaviedla na trh T-Systems ako značku pre všetkých obchodných zákazníkov svojej skupiny. Na základe strategických úvah a dôkladného trhového prieskumu si T-Systems vo forme veľkolepého nástupu zvolila jasný a konzistentný odkaz pozdvihujúci high-tech predstavu plachtenia pre svoj vstup na zákaznícky trh informačných a komunikačných technológií. Týmto spôsobom si spoločnosť udržiava meno svetovej značky a je jedinečne vhodným článkom medzi vizuálnym svetom a svetom hodnôt pre značku T-Systems.
Ako obchodná zákaznícka značka firmy Deutsche Telekom má dcérska spoločnosť T-Systems úzke prepojenie s T-značkou, a zároveň sa diferencuje prostredníctvom svojej cieľovej skupiny a jej potrieb a záujmov. Individuálny korporačný dizajn, ktorý je neomylne a jednoznačne spojený s firmou Deutsche Telekom spolu s autonómnou celkovou prítomnosťou v zmysle farieb a predstavy, vytvára identitu značky T-Systems. Je to perfektné vyjadrenie jedného z čelných európskych poskytovateľov IKT služieb – jeho zamestnancov, služieb a cieľa predstavovať sprostredkovateľa – umožňovateľa pre svojich zákazníkov.

Súvisiace informácie

© 2014 T-Systems International GmbH. Autorské práva sú limitované.